2008 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
2008 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
Η Ferrari θα έχει πλεονέκτημα απο την κύρια αντιπαλό της στο 3 αγώνα της χρονιάς.
Ο λόγος είναι απλός μόνο η Ferrari και η Toyota έχουν κάνει δοκιμές εξέλιξης στη πίστα του Bahrain.
Οταν έκαναν εκεί τις δοκιμές ο Jarno Trulli ήταν εντυπωσιασμένος απο την νέα Ferrari!!
O Norbert Haug σε δηλώσεις του σε Γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων παραδέχτηκε οτι η Ferrari παεί στο Bahain με ένα ελαφρύ προβάδισμα.
Στη formula 1 όμως ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι θα γίνει...
Ο λόγος είναι απλός μόνο η Ferrari και η Toyota έχουν κάνει δοκιμές εξέλιξης στη πίστα του Bahrain.
Οταν έκαναν εκεί τις δοκιμές ο Jarno Trulli ήταν εντυπωσιασμένος απο την νέα Ferrari!!
O Norbert Haug σε δηλώσεις του σε Γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων παραδέχτηκε οτι η Ferrari παεί στο Bahain με ένα ελαφρύ προβάδισμα.
Στη formula 1 όμως ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι θα γίνει...
Kwstis- Δ` ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
- Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ηλικία : 97
Τόπος : Salonica
Registration date : 13/03/2008
Απ: 2008 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
χαλαρά πιστεύκω στο Bahrain, όπως και να το καμουμεν είναι σοβαρό πλεονέκτημα οι δοκιμές εξέλιξης...
Απ: 2008 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
Ένας παράγοντας που περιμένουμε να κάνει διαφορά απο τις περσινές καιρικές συνθήκες είναι οι υψηλοί ανέμοι. Η θερμοκρασία αναμένεται στα ίδια περσινά επίπεδα 29 κελσίου αλλά οι ανέμοι ίσως έχουν το ρόλο τους αφού μπορούν απο στιγμή σε στιγμή να μεταφέρουν σκόνη και άμμο απο την έρημο πάνω στην αγωνιστική γραμμη!!!
Kwstis- Δ` ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
- Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ηλικία : 97
Τόπος : Salonica
Registration date : 13/03/2008
GP Μπαχρέιν FP1: Υπόθεση Ferrari
Στην έρημο του Μπαχρέιν επιβεβαιώθηκε σήμερα το πρωί η καλή κατάσταση
της Ferrari. Η Scuderia με τους Massa και Raikkonen έκανε επίδειξη
δύναμης κατακτώντας με άνεση την πρώτη και δεύτερη θέση, αφήνοντας
αρκετά πίσω τον κύριο αντίπαλο τους, τη McLaren. Ο Βραζιλιάνος Felipe
Massa βγήκε αποφασισμένος στην πίστα και από τον πρώτο του γύρο έσπασε
τα χρονόμετρα, κατεβάζοντας αρκετά χαμηλά τον ταχύτερο χρόνο. Ο Kimi
Raikkonen ακολούθησε στη δεύτερη θέση, αντιμετωπίζοντας μικρά
προβλήματα με το μονοθέσιο. Ο Φιλανδός είχε μια έξοδο στο ξεκίνημα του
σκέλους, η οποία τον κράτησε μέσα στο box για αρκετή ώρα, άλλα το
γυρολόγιό του μαρτύρησε την πολύ καλή του κατάσταση.
Την έκπληξη στο Sakhir έκανε ο Nico Rosberg με τη Williams Toyota. Ο
Γερμανός στην τελευταία του προσπάθεια, με τα μαλακότερα ελαστικά της
Bridgestone και προφανώς λίγα καύσιμα, κατάφερε να πλησιάσει μια ανάσα
πίσω από τις Ferrari και να αφήσει τις McLaren στα κρύα του λουτρού.
Την καλή παρουσία της Williams ολοκλήρωσε ο τελευταίος γύρος του Kazuki
Naklajima, ο οποίος αναρριχήθηκε στην 6η θέση, ξεπερνώντας ακόμη και
την BMW Sauber του Robert Kubica.
Η McLaren Mercedes σε αυτές τις πρώτες δοκιμές δεν μπόρεσε να δείξει
ένα βελτιωμένο πρόσωπο σε σχέση με τη Μαλαισία και έμεινε αρκετά πίσω
σε ρυθμό από τις Ferrari. Η διαφορά των σχεδόν πέντε δεκάτων του Lewis
Hamilton από τον Felipe Massa έδειξε ότι τα ασημί μονοθέσια έχουν
αρκετή δουλειά στο Μπαχρέιν και μένει να δούμε τι άσσο θα βγάλουν από
το μανίκι τους το μεσημέρι. Πίσω από τον βρετανό ήταν ο Heikki
Kovalainen, ο οποίος ήταν μέσα στο 1.32.
Πρώτη γεύση
Μόλις άναψε το πράσινο φώς στο pit lane της πίστα του Sakhir βγήκαν τα
περισσότερα μονοθέσια για έναν αναγνωριστικό γύρο και μόνο οι Bourdais,
Fisichella, Sutil και Vettel έμειναν στην πίστα. Από νωρίς όμως οι
πιλότοι της Toyota έδειξαν ότι οι δοκιμές πριν από έναν μήνα δούλεψαν
στη συγκεκριμένη πίστα. Με την συμπλήρωση της μιας ώρας ο Trulli
ανέβηκε στην κορυφή, αφήνοντας μάλιστα πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω
του τους υπόλοιπους. Πίσω του βρέθηκε ο teammate του Timo Glock, ενώ
την ίδια στιγμή έκαναν την εμφάνιση τους και οι Williams. Αμέσως
έγραψαν καλούς χρόνους οι Rosberg και Nakagima σκαρφαλώνοντας στην
πρώτη τετράδα.
Τα ψέματα τελείωσαν όταν περίπου 50 λεπτά πριν την λήξη του session
έκαναν την εμφάνιση τους οι Ferrari και McLaren. Ο Lewis Hamilton είχε
τον πρώτο λόγο πέφτοντας στο 1.32.705, έχοντας στην πλάτη του τον Massa
και τον Kovalainen. Ο Βραζιλιάνος της Ferrari, μαζί με τον Φιλανδό της
McLaren λίγο αργότερα πλησίασαν τον Βρετανό, κάτω από το 1.33, ενώ ο
Massa δεν άργησε να περάσει στην πρώτη θέση.
Λίγο πριν συμπληρώσουμε τα 45 λεπτά στην πίστα ο Kimi Raikkonen έκανε
την πρώτη του προσπάθεια και αμέσως έδειξε ότι βρίσκεται σε καλή
κατάσταση γράφοντας τον ταχύτερο γύρο. Είχε όμως μια μικρή έξοδο η
οποία τον ανάγκασε να επιστρέψει στο box. Ο Massa δεν σταμάτησε εκεί
όμως και επανέφερε τη Ferrari του στην κορυφή της κατάταξης.
Ο Kubica με την BMW Sauber στο 40λεπτο είχε αναρριχηθεί στην 5η θέση,
ενώ και ο Alonso βγήκε λίγο αργότερα σημειώνοντας τον 8ο χρόνο. Ακόμη
τα δύο Honda των Button και Barrichello δεν είχαν πάρει χρόνο, ενώ ψηλά
στην κατάταξη παρέμεναν οι δυο Toyota των Trulli και Glock. Λίγο πριν
την συμπλήρωση της μισής ώρας ο Fisichella είχε μια μικρή έξοδο στην
αμμοπαγίδα.
Φασαρία από τις Williams
Μπαίνοντας στο τελευταίο μισάωρο η Red Bull του Coulthard ανέβηκε στην
7η θέση, ενώ ο teammate του Webber συμπλήρωνε την δεκάδα. Μπροστά οι
Ferrari και οι McLaren βρίσκονται σε δικό τους ρυθμό. Αρκετά πίσω είχε
μείνει σε αυτό το σημείο η δεύτερη BMW του Heidfeld, τη στιγμή μάλιστα
που ο Kubica βρισκόταν πίσω από τις McLaren.
Τα δύο Honda αποφάσισαν τελικά να μπουν στην πίστα γράφοντας τους
πρώτους τους χρόνους, μόλις 20 λεπτά πριν από το τέλος του session, ενώ
περίεργα φαίνονται τα πράγματα για τον Kimi Raikkonen, ο οποίος είχε
σημειώσει μόλις 6 γύρους δεκαπέντε λεπτά πριν από το τέλος. Ο Kubica
είχε μείνει αρκετά στο box της ομάδας και αποφάσισε να βγει στην πίστα
χωρίς να βελτιώσει το χρόνο του, ενώ στη Ferrari άλλαξαν τη μύτη του
μονοθεσίου του Raikkonen.
Ο Hamilton βγήκε πάλι στην πίστα θέλοντας να κάνει κάτι καλύτερο από
την 3η θέση, ενώ ο Sutil έχασε τα φρένα πριν από την είσοδο της
τελευταίας στροφής και άνοιξε τη γραμμή του, ενώ στον ίδιο γύρο βγήκε
στην αμμοπαγίδα. Στο τελευταίο δεκάλεπτο ο Raikkonen μπήκε φουριόζος να
σπάσει το χρόνο του Massa χωρίς αποτέλεσμα, ενώ και οι δύο McLaren
δοκίμασαν την τύχη τους. Στο τελευταίο λεπτό είχαμε μια μίνι έκπληξη
από τις Williams. Ο Nakajima έκανε την αρχή γράφοντας τον 5ο χρόνο
δοκιμών, ενώ λίγο πριν την εκπνοή του session ο καταπληκτικός Nico
Rosberg υπερσκέλησε τις δύο McLaren παίρνοντας την 3η θέση. Μάλιστα η
διαφορά του από τις Ferrari ήταν αρκετά μικρή, της τάξης του 0,182.
Καλό ξεκίνημα για Red Bull, Toyota
Ο Robert Kubica έχασε την 6η θέση την τελευταία στιγμή και γενικά
αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιο του. Οι χρόνοι του δεν ήταν κοντά
στον ανταγωνισμό, ενώ και η παρουσία του Nick Heidfeld στη 14η θέση
φανερώνει το δύσκολο ξεκίνημα για τη βαυαρική ομάδα. Μέσα στη δεκάδα
βρέθηκε η Red Bull Racing του David Coulthard στην 9η θέση, ενώ την
έκλεισε ο Fernando Alonso με τη Renault.
Το δυνατό ξεκίνημα της Toyota δεν είχε συνέχεια καθώς οι Jarno Trulli
και Timo Glock έμειναν στις 8η και 11η θέση αντίστοιχα. Παρόλα αυτά η
δουλειά τους στις προηγούμενες δοκιμές τους στο Sakhir φάνηκε στις
πρώτες δοκιμές του αγώνα και αν συνεχίσουν την σωστή εξέλιξη του
μονοθεσίου μπορεί να τους δούμε πάλι στους βαθμούς. Πολύ άσχημο
ξεκίνημα για τις Honda, με τους Button και Barrichello στις πίσω θέσεις
της κατάταξης να γράφουν τους λιγότερους γύρους στην πίστα.
Στις 14:00 έχουμε το δεύτερο ελεύθερο session στο Μπαχρέιν.
πηγή: msfree.gr
p.s Έτσι όπως φαίνεται η ΦΕΡΡΑΡΙ είναι και στο Μπαχραιν ακτύπητη. Για εμένα παραμένει ερωτηματικό η απόδοση του Μασσα στον αγώνα
της Ferrari. Η Scuderia με τους Massa και Raikkonen έκανε επίδειξη
δύναμης κατακτώντας με άνεση την πρώτη και δεύτερη θέση, αφήνοντας
αρκετά πίσω τον κύριο αντίπαλο τους, τη McLaren. Ο Βραζιλιάνος Felipe
Massa βγήκε αποφασισμένος στην πίστα και από τον πρώτο του γύρο έσπασε
τα χρονόμετρα, κατεβάζοντας αρκετά χαμηλά τον ταχύτερο χρόνο. Ο Kimi
Raikkonen ακολούθησε στη δεύτερη θέση, αντιμετωπίζοντας μικρά
προβλήματα με το μονοθέσιο. Ο Φιλανδός είχε μια έξοδο στο ξεκίνημα του
σκέλους, η οποία τον κράτησε μέσα στο box για αρκετή ώρα, άλλα το
γυρολόγιό του μαρτύρησε την πολύ καλή του κατάσταση.
Την έκπληξη στο Sakhir έκανε ο Nico Rosberg με τη Williams Toyota. Ο
Γερμανός στην τελευταία του προσπάθεια, με τα μαλακότερα ελαστικά της
Bridgestone και προφανώς λίγα καύσιμα, κατάφερε να πλησιάσει μια ανάσα
πίσω από τις Ferrari και να αφήσει τις McLaren στα κρύα του λουτρού.
Την καλή παρουσία της Williams ολοκλήρωσε ο τελευταίος γύρος του Kazuki
Naklajima, ο οποίος αναρριχήθηκε στην 6η θέση, ξεπερνώντας ακόμη και
την BMW Sauber του Robert Kubica.
Η McLaren Mercedes σε αυτές τις πρώτες δοκιμές δεν μπόρεσε να δείξει
ένα βελτιωμένο πρόσωπο σε σχέση με τη Μαλαισία και έμεινε αρκετά πίσω
σε ρυθμό από τις Ferrari. Η διαφορά των σχεδόν πέντε δεκάτων του Lewis
Hamilton από τον Felipe Massa έδειξε ότι τα ασημί μονοθέσια έχουν
αρκετή δουλειά στο Μπαχρέιν και μένει να δούμε τι άσσο θα βγάλουν από
το μανίκι τους το μεσημέρι. Πίσω από τον βρετανό ήταν ο Heikki
Kovalainen, ο οποίος ήταν μέσα στο 1.32.
Πρώτη γεύση
Μόλις άναψε το πράσινο φώς στο pit lane της πίστα του Sakhir βγήκαν τα
περισσότερα μονοθέσια για έναν αναγνωριστικό γύρο και μόνο οι Bourdais,
Fisichella, Sutil και Vettel έμειναν στην πίστα. Από νωρίς όμως οι
πιλότοι της Toyota έδειξαν ότι οι δοκιμές πριν από έναν μήνα δούλεψαν
στη συγκεκριμένη πίστα. Με την συμπλήρωση της μιας ώρας ο Trulli
ανέβηκε στην κορυφή, αφήνοντας μάλιστα πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω
του τους υπόλοιπους. Πίσω του βρέθηκε ο teammate του Timo Glock, ενώ
την ίδια στιγμή έκαναν την εμφάνιση τους και οι Williams. Αμέσως
έγραψαν καλούς χρόνους οι Rosberg και Nakagima σκαρφαλώνοντας στην
πρώτη τετράδα.
Τα ψέματα τελείωσαν όταν περίπου 50 λεπτά πριν την λήξη του session
έκαναν την εμφάνιση τους οι Ferrari και McLaren. Ο Lewis Hamilton είχε
τον πρώτο λόγο πέφτοντας στο 1.32.705, έχοντας στην πλάτη του τον Massa
και τον Kovalainen. Ο Βραζιλιάνος της Ferrari, μαζί με τον Φιλανδό της
McLaren λίγο αργότερα πλησίασαν τον Βρετανό, κάτω από το 1.33, ενώ ο
Massa δεν άργησε να περάσει στην πρώτη θέση.
Λίγο πριν συμπληρώσουμε τα 45 λεπτά στην πίστα ο Kimi Raikkonen έκανε
την πρώτη του προσπάθεια και αμέσως έδειξε ότι βρίσκεται σε καλή
κατάσταση γράφοντας τον ταχύτερο γύρο. Είχε όμως μια μικρή έξοδο η
οποία τον ανάγκασε να επιστρέψει στο box. Ο Massa δεν σταμάτησε εκεί
όμως και επανέφερε τη Ferrari του στην κορυφή της κατάταξης.
Ο Kubica με την BMW Sauber στο 40λεπτο είχε αναρριχηθεί στην 5η θέση,
ενώ και ο Alonso βγήκε λίγο αργότερα σημειώνοντας τον 8ο χρόνο. Ακόμη
τα δύο Honda των Button και Barrichello δεν είχαν πάρει χρόνο, ενώ ψηλά
στην κατάταξη παρέμεναν οι δυο Toyota των Trulli και Glock. Λίγο πριν
την συμπλήρωση της μισής ώρας ο Fisichella είχε μια μικρή έξοδο στην
αμμοπαγίδα.
Φασαρία από τις Williams
Μπαίνοντας στο τελευταίο μισάωρο η Red Bull του Coulthard ανέβηκε στην
7η θέση, ενώ ο teammate του Webber συμπλήρωνε την δεκάδα. Μπροστά οι
Ferrari και οι McLaren βρίσκονται σε δικό τους ρυθμό. Αρκετά πίσω είχε
μείνει σε αυτό το σημείο η δεύτερη BMW του Heidfeld, τη στιγμή μάλιστα
που ο Kubica βρισκόταν πίσω από τις McLaren.
Τα δύο Honda αποφάσισαν τελικά να μπουν στην πίστα γράφοντας τους
πρώτους τους χρόνους, μόλις 20 λεπτά πριν από το τέλος του session, ενώ
περίεργα φαίνονται τα πράγματα για τον Kimi Raikkonen, ο οποίος είχε
σημειώσει μόλις 6 γύρους δεκαπέντε λεπτά πριν από το τέλος. Ο Kubica
είχε μείνει αρκετά στο box της ομάδας και αποφάσισε να βγει στην πίστα
χωρίς να βελτιώσει το χρόνο του, ενώ στη Ferrari άλλαξαν τη μύτη του
μονοθεσίου του Raikkonen.
Ο Hamilton βγήκε πάλι στην πίστα θέλοντας να κάνει κάτι καλύτερο από
την 3η θέση, ενώ ο Sutil έχασε τα φρένα πριν από την είσοδο της
τελευταίας στροφής και άνοιξε τη γραμμή του, ενώ στον ίδιο γύρο βγήκε
στην αμμοπαγίδα. Στο τελευταίο δεκάλεπτο ο Raikkonen μπήκε φουριόζος να
σπάσει το χρόνο του Massa χωρίς αποτέλεσμα, ενώ και οι δύο McLaren
δοκίμασαν την τύχη τους. Στο τελευταίο λεπτό είχαμε μια μίνι έκπληξη
από τις Williams. Ο Nakajima έκανε την αρχή γράφοντας τον 5ο χρόνο
δοκιμών, ενώ λίγο πριν την εκπνοή του session ο καταπληκτικός Nico
Rosberg υπερσκέλησε τις δύο McLaren παίρνοντας την 3η θέση. Μάλιστα η
διαφορά του από τις Ferrari ήταν αρκετά μικρή, της τάξης του 0,182.
Καλό ξεκίνημα για Red Bull, Toyota
Ο Robert Kubica έχασε την 6η θέση την τελευταία στιγμή και γενικά
αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιο του. Οι χρόνοι του δεν ήταν κοντά
στον ανταγωνισμό, ενώ και η παρουσία του Nick Heidfeld στη 14η θέση
φανερώνει το δύσκολο ξεκίνημα για τη βαυαρική ομάδα. Μέσα στη δεκάδα
βρέθηκε η Red Bull Racing του David Coulthard στην 9η θέση, ενώ την
έκλεισε ο Fernando Alonso με τη Renault.
Το δυνατό ξεκίνημα της Toyota δεν είχε συνέχεια καθώς οι Jarno Trulli
και Timo Glock έμειναν στις 8η και 11η θέση αντίστοιχα. Παρόλα αυτά η
δουλειά τους στις προηγούμενες δοκιμές τους στο Sakhir φάνηκε στις
πρώτες δοκιμές του αγώνα και αν συνεχίσουν την σωστή εξέλιξη του
μονοθεσίου μπορεί να τους δούμε πάλι στους βαθμούς. Πολύ άσχημο
ξεκίνημα για τις Honda, με τους Button και Barrichello στις πίσω θέσεις
της κατάταξης να γράφουν τους λιγότερους γύρους στην πίστα.
Στις 14:00 έχουμε το δεύτερο ελεύθερο session στο Μπαχρέιν.
πηγή: msfree.gr
p.s Έτσι όπως φαίνεται η ΦΕΡΡΑΡΙ είναι και στο Μπαχραιν ακτύπητη. Για εμένα παραμένει ερωτηματικό η απόδοση του Μασσα στον αγώνα
Απ: 2008 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
Εγώ φίλε μου Green πριν τη φετινή χρονιά δήλωσα οτι υποστηρίζω Nico είναι ίσως ο καλύτερος αυτή τη στιγμή.
Αν είχε αυτοκίνητο θα ήταν σίγουρα απο τους διεκδικητές...
Αν δεν έχει του χρόνου δυνατό αυτοκίνητο όπως παλιά η Willιams τον βλέπω σε 2 χρόνια σίγουρα στην Ferrari...
Αν είχε αυτοκίνητο θα ήταν σίγουρα απο τους διεκδικητές...
Αν δεν έχει του χρόνου δυνατό αυτοκίνητο όπως παλιά η Willιams τον βλέπω σε 2 χρόνια σίγουρα στην Ferrari...
Kwstis- Δ` ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
- Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ηλικία : 97
Τόπος : Salonica
Registration date : 13/03/2008
Massa: "Μου πάει το Μπαχρέιν!"
Μεγάλες συγκινήσεις πρόσφερε το Grand Prix που διοργανώθηκε στο Μπαχρέιν. Ο μεγάλος νικητής, Felipe Massa με Ferrari, αρχίζει να δημιουργεί ένα σερί καθώς και την περσινή σεζόν ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στον συγκεκριμένο αγώνα.
Πάντως μαζί με τον Massa πανηγύρισε και όλο το τιμ της Ferrari καθώς πίσω από τον Βραζιλιάνο τερμάτισε ο ομόσταβλός του, Kimi Raikkonen, κάνοντας το 1-2 για την ιταλική ομάδα. Ο Robert Kubica με BMW, ο οποίος είχε την pole position, τερμάτισε 3ος, καθώς το κακό ξεκίνημα που έκανε του στέρησε κάτι παραπάνω.
Στη συνέντευξη Τύπου παραβρέθηκαν οι τρεις πρωταγωνιστές του Grand Prix του Μπαχρέιν, οι οποίοι απάντησαν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Πρώτος μίλησε ο μεγάλος νικητής, Felipe Massa, δηλώνοντας μεταξύ άλλων πόσο του αρέσει η συγκεκριμένη πίστα.
"Ξεκίνησα δεύτερος, αλλά αυτό δεν με εμπόδισε να νικήσω καθώς πήρα από νωρίς το προβάδισμα μετά από το πολύ καλό ξεκίνημα. Ο αγώνας ήταν δύσκολος και ταυτόχρονα συναρπαστικός. Το όχημα ανταποκρίθηκε πάρα πολύ καλά στις απαιτήσεις του αγώνα. Δεν το ζόρισα πολύ γιατί δεν χρειάστηκε. Εβλεπα ότι η διαφορά όλο και αυξανόταν, και από τη στιγμή που από πίσω βρισκόταν ο Κimi, δεν υπήρξε πρόβλημα. Η στρατηγική της ομάδας ήταν πολύ καλή", δήλωσε ο Μassa.
Στη συνέχεια ο Βραζιλιάνος σε ερώτηση που δέχτηκε αναφορικά με τις δύο πρώτες κούρσες στις οποίες δεν τα πήγε καλά, απάντησε: "Είχα δύο πολύ άσχημες εβδομάδες. Αλλά έτσι είναι η ζωή. Δύο αγώνες δεν πήγαν καλά, αλλά δεν αγχώνομαι καθώς ξέρω ότι σαν ομάδα είμαστε πολύ γρήγοροι. Όταν κάνεις κάποιο λάθος και βρίσκεσαι πίσω, τότε κάτι δεν πάει καλά. Όταν όμως κάνεις ένα λάθος και μετά νικάς, τότε είναι σημαντικό".
Τέλος, ο Μassa μίλησε για την… προτίμησή του στη συγκεκριμένη πίστα: "Ναι, μου αρέσει αυτή η πίστα! Πάντα ήμουν δυνατός εδώ. Στην πρώτη μου χρονιά ήταν να πάρω την pole, όμως τελικά δεν τα κατάφερα. Πέρσι νίκησα, όπως και φέτος. Μ’ αρέσει εδώ".
Μετά, ήταν η σειρά του Kimi Raikkoen να μιλήσει: "Ο κάθε αγώνας είναι διαφορετικός. Η εβδομάδα που πέρασε ήταν κάπως περίεργη διότι είχα προβλήματα με το αμάξι. Στον επόμενο θα είμαστε ακόμα καλύτεροι. Είμαστε πρώτοι και αυτό μετράει. Είχα προβλήματα όμως και στο πρώτο stop. Κάτι δεν πήγαινε καλά με τον φωτισμό του αμαξιού. Πάντως βγήκα δεύτερος και είμαι ικανοποιημένος".
Στη συνέχει ο Φιλανδός μίλησε για το πόσο σημαντικοί είναι οι βαθμοί στους πρώτους αγώνες: "Κάθε γύρος σε κάθε πίστα είναι διαφορετικός. Στον ένα μπορεί να είσαι πρώτος με ευκολία και στη συνέχεια να σε προσπεράσουν. Ποτέ δεν ήμουν και τόσο χαρούμενος στη συγκεκριμένη πίστα. Πάντως το σημαντικό είναι να παίρνουμε βαθμούς στους πρώτους αγώνες καθώς είναι πολύ κρίσιμοι".
Τέλος, ο Robert Kubica μίλησε για τη δεύτερη διαδοχική επιτυχία του να ανέβει στο βάθρο: "Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα. Πήραμε την 3η και την 4η θέση του αγώνα και οδηγούμε το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Είμαστε πολύ καλά. Είχα και εγώ προβλήματα με το όχημα αλλά αυτά συμβαίνουν. Πιστεύω ότι με βοήθησε και το ότι δεν υπήρχαν άλλα οχήματα μπροστά μου. Με τον αέρα που είχε όμως είναι εύκολο να κάνεις λάθη. Οι δύο Ferrari είχαν απομακρυνθεί πολύ, έτσι έπρεπε να δημιουργήσω μια διαφορά από τους πίσω μου. Το έκανα και είμαι χαρούμενος. Το αμάξι το πίεσα μόνο όταν χρειάστηκε. Όπως και να ‘χει ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα".
http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/194289.html
Πάντως μαζί με τον Massa πανηγύρισε και όλο το τιμ της Ferrari καθώς πίσω από τον Βραζιλιάνο τερμάτισε ο ομόσταβλός του, Kimi Raikkonen, κάνοντας το 1-2 για την ιταλική ομάδα. Ο Robert Kubica με BMW, ο οποίος είχε την pole position, τερμάτισε 3ος, καθώς το κακό ξεκίνημα που έκανε του στέρησε κάτι παραπάνω.
Στη συνέντευξη Τύπου παραβρέθηκαν οι τρεις πρωταγωνιστές του Grand Prix του Μπαχρέιν, οι οποίοι απάντησαν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Πρώτος μίλησε ο μεγάλος νικητής, Felipe Massa, δηλώνοντας μεταξύ άλλων πόσο του αρέσει η συγκεκριμένη πίστα.
"Ξεκίνησα δεύτερος, αλλά αυτό δεν με εμπόδισε να νικήσω καθώς πήρα από νωρίς το προβάδισμα μετά από το πολύ καλό ξεκίνημα. Ο αγώνας ήταν δύσκολος και ταυτόχρονα συναρπαστικός. Το όχημα ανταποκρίθηκε πάρα πολύ καλά στις απαιτήσεις του αγώνα. Δεν το ζόρισα πολύ γιατί δεν χρειάστηκε. Εβλεπα ότι η διαφορά όλο και αυξανόταν, και από τη στιγμή που από πίσω βρισκόταν ο Κimi, δεν υπήρξε πρόβλημα. Η στρατηγική της ομάδας ήταν πολύ καλή", δήλωσε ο Μassa.
Στη συνέχεια ο Βραζιλιάνος σε ερώτηση που δέχτηκε αναφορικά με τις δύο πρώτες κούρσες στις οποίες δεν τα πήγε καλά, απάντησε: "Είχα δύο πολύ άσχημες εβδομάδες. Αλλά έτσι είναι η ζωή. Δύο αγώνες δεν πήγαν καλά, αλλά δεν αγχώνομαι καθώς ξέρω ότι σαν ομάδα είμαστε πολύ γρήγοροι. Όταν κάνεις κάποιο λάθος και βρίσκεσαι πίσω, τότε κάτι δεν πάει καλά. Όταν όμως κάνεις ένα λάθος και μετά νικάς, τότε είναι σημαντικό".
Τέλος, ο Μassa μίλησε για την… προτίμησή του στη συγκεκριμένη πίστα: "Ναι, μου αρέσει αυτή η πίστα! Πάντα ήμουν δυνατός εδώ. Στην πρώτη μου χρονιά ήταν να πάρω την pole, όμως τελικά δεν τα κατάφερα. Πέρσι νίκησα, όπως και φέτος. Μ’ αρέσει εδώ".
Μετά, ήταν η σειρά του Kimi Raikkoen να μιλήσει: "Ο κάθε αγώνας είναι διαφορετικός. Η εβδομάδα που πέρασε ήταν κάπως περίεργη διότι είχα προβλήματα με το αμάξι. Στον επόμενο θα είμαστε ακόμα καλύτεροι. Είμαστε πρώτοι και αυτό μετράει. Είχα προβλήματα όμως και στο πρώτο stop. Κάτι δεν πήγαινε καλά με τον φωτισμό του αμαξιού. Πάντως βγήκα δεύτερος και είμαι ικανοποιημένος".
Στη συνέχει ο Φιλανδός μίλησε για το πόσο σημαντικοί είναι οι βαθμοί στους πρώτους αγώνες: "Κάθε γύρος σε κάθε πίστα είναι διαφορετικός. Στον ένα μπορεί να είσαι πρώτος με ευκολία και στη συνέχεια να σε προσπεράσουν. Ποτέ δεν ήμουν και τόσο χαρούμενος στη συγκεκριμένη πίστα. Πάντως το σημαντικό είναι να παίρνουμε βαθμούς στους πρώτους αγώνες καθώς είναι πολύ κρίσιμοι".
Τέλος, ο Robert Kubica μίλησε για τη δεύτερη διαδοχική επιτυχία του να ανέβει στο βάθρο: "Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα. Πήραμε την 3η και την 4η θέση του αγώνα και οδηγούμε το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Είμαστε πολύ καλά. Είχα και εγώ προβλήματα με το όχημα αλλά αυτά συμβαίνουν. Πιστεύω ότι με βοήθησε και το ότι δεν υπήρχαν άλλα οχήματα μπροστά μου. Με τον αέρα που είχε όμως είναι εύκολο να κάνεις λάθη. Οι δύο Ferrari είχαν απομακρυνθεί πολύ, έτσι έπρεπε να δημιουργήσω μια διαφορά από τους πίσω μου. Το έκανα και είμαι χαρούμενος. Το αμάξι το πίεσα μόνο όταν χρειάστηκε. Όπως και να ‘χει ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα".
http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/194289.html
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 07 Ιουλ 2010, 23:29 από googlino
» Άλλη μία ΚΑΛΗ πρόταση
Τρι 08 Ιουν 2010, 00:04 από trilos021
» Παρελθόν ο "Μαραντόνα της Αλβανίας"!!
Τρι 01 Σεπ 2009, 15:57 από apollonara
» Ετοιμη για το μπάμ η Ομόνοια;;
Τετ 20 Μάης 2009, 20:04 από zolos
» Στα κίτρινα ο Σερτζιάο
Τετ 20 Μάης 2009, 19:09 από mikez
» Εξετάζουν και Ζουράφσκι...
Τετ 20 Μάης 2009, 19:07 από mikez
» Βόμβα με Λυμπερόπουλο!
Τετ 20 Μάης 2009, 19:02 από mikez
» Ήρθε η ώρα να το σηκώσει η ΑΕΛ;
Τετ 20 Μάης 2009, 00:42 από zolos
» Στην Ομόνοια «παίζει» και του Δάρλα!
Παρ 15 Μάης 2009, 11:14 από mikez